USLU OTOMOTİV

USLU OTOMOTİV Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from USLU OTOMOTİV, Motor Vehicle Company, 359 Sokak NO: 15/17/2. SAN. SİTE, Izmir.

18/08/2012

*****MUTLAKA OKUYUN*****
TUVALETÇİ

Bir adam Microsoft şirketine iş için konuşmaya gidiyor. Girmek istediği iş de tuvalet temizleyiciliği. HR menajeri ile görüşüp tıkanmış bir lavaboyu temizleyip testten geçiyor. HR menajeri adama testi geçtiğini, hangi gün saat kaçta iş başı yapması gerektiğinin kendisine e-mail yoluyla gönderileceğini söylüyor. Ada, bilgisayarı olmadığını dolayısıyla e-mail kullanmadığını açıklıyor. HR menajeri: "Üzgünüm ama e-mailiniz yoksa siz sanal olarak var sayılamazsınız ve bu yüzden sizi işe alamayız." diyor. Adam çaresizce dışarıya çıkıyor ve "Ne yapsam, ne etsem!" diye düşünürken cebindeki 10 dolar ile 20 kilo kiraz almaya karar veriyor. Kapı kapı gezerek kirazları satıyor ve 2 saat içinde sermayesini 2 katına çıkarıyor. "Bu şekilde ekmek paramı çıkarabilirim." diyerek her gün sabah erkenden kalkıyor ve kapı kapı dolaşarak kiraz satıyor. Her gün sermayesi büyüyor. Derken küçük bir kamyonet alıyor ve satışa devam ediyor. Az bir zaman sonra büyük bir kamyon ve birkaç küçük kamyonet alıyor.
..5 sene geçiyor...

Bu adam şu anda Amerika'nın en büyükleri arasında yer alan bir nakliyat şirketinin sahibi. Bir gün ailesinin geleceğini düşünerek sigorta yaptırmak istiyor. Sigorta şirketi kendisinden bir e-mail adresi istiyor. E-mail kullanmadığını söylediğinde sigortacı: "İlginç, e-mailiniz olmadan büyük bir holding kurmuşsunuz. Bir de e-mailiniz olsaydı neler yapardınız!" diyor. Adamın cevabı: "E-mailim olsaydı şu an da Microsoft'ta tuvalet temizliyordum."

18/08/2012

OKUMADAN GEÇMEYİN İŞTE ÖRNEK BİR DAVRANIŞ ....

Yıllar önce bir Milli Eğitim Bakanının odasının kapısı çalındı. İçeriden kararlı ve tok bir ses " girin" diye seslendi.

Oldukça mütevazi döşenmiş odaya iki tane lise talebesi girdi. Tombul yanaklı olan Milli Eğitim Bakanının yanına yanaşarak
" Babacığım merhaba. Elini öpmeye geldik Gazi ile beraber" diyerek arkadaşını gösterdi.

Mezun olmuşlardı iki samimi arkadaş liseden. Gazi ve Can. Bakanın elini öptükten sonra masanın karşısındaki koltuklara oturdular.

Tombul yanaklı çocuk söz aldı, Babacığım biliyorsun okulumuzu her ikimiz de başarı ile bitirdik. Ve bir yıldır para biriktiriyorduk. Eğer senin de iznin olursa Bakanlığın bursundan yararlanıp Amerika'ya okumaya gitmek istiyoruz." Bakan küçük bir sessizlikten sonra " Oğlum biraz dışarı çıkar mısın? Bizi arkadaşınla bir iki dakika yanlız bırak" dedi.

Oğlu dışarı çıktıktan sonra uzun boylu çocuğa şöyle dedi. Bak evladım,ben sizler gibi başarılı öğrencilerin yurt dışında öğrenim görmesini her zaman desteklerim. Fakat bir bakan olarak oğlumu Amerika'ya gönderirsem, bunu başkaları farklı değerlendireceklerdir. Bu yüzden sadece sana burs vereceğim. Gerekli işlemlerin yapılması için talimatı veririm az sonra. Hayırlı olsun deyip dışarı çıkmasını söyledi talebenin.Heyecan içinde kapının önünde bekleyen bakanın oğluna sarıldı çocuk. " Can sana bir iyi, bir kötü haberim var. Baban bana burs verdi ama senin gitmeni onaylamıyor.Tombul yanaklı çocuk elini cebine atıp bir mendil çıkarttı. İçi para dolu olan mendili arkadaşına verip, "al bunları Gazi. Nasıl olsa bana lazım değil bu para artık" dedi, bir yıldır biriktirdiği parayı arkadaşına uzattı.

Oğlunun geleceğini bile ülkesinden sonra düşünen onurlu Milli Egitim Bakanımızı Sayın Hasan Ali Yücel Bey'i saygıyla anıyoruz.

Oğlu Can büyük edebiyatçı Can Yücel'dir.
Onun lise arkadaşı Gazi ise dünyanın en ünlü beyin cerrahlarından Prof.Dr. Gazi Yaşargil'dir

Okuduysan Beğen Başkaları da okusun diye paylaş....

18/08/2012
18/08/2012

“Çiğli”ye Suriye kampı kuruyorlar!

60 dönüm, tel örgülerle çevirdiler, dozerlerle düzeltmeye başladılar, bugün yarın konduracaklar. Parayı Başbakanlık ödüyor, 100 trilyon liracık.

Ahali merak ediyor haliyle, bu ne? Avrupa Birliği’yle imzalanan geri kabul anlaşması kapsamında kuruyoruz diyorlar. Diyorlar da… AB üyesi olmadığımıza göre, AB’nin kampı niye bizde kardeşim? Suriyelileri Avrupa’ya biz mi gönderdik ki, biz geri kabul ediyoruz?

Yok eğer, Suriyeliler için değil, Afrikalı mülteciler içinse… İnsanlık ölmedi elbette ama, Afrikalılar bizim babamızın oğlu mu? Bu kampın 100 metre ilersinde, Harmandalı Köyü var, zırt pırt elektriği kesilir, suyu yok, kanalizasyonu yok. İzmir’in hangi mahallesine 1 kuruş verdi hükümetimiz de, bu kampa 100 trilyon veriyor?

Kamptakilere serbest dolaşım hakkı niye tanınıyor? Kemeraltı’nda dükkân mı açacaklar?

Ayrıca, madem gizli saklı bi şey yok, gariban Afrikalıları ağırlayacağız… O halde niye tel örgülere yaklaşamıyoruz? Sivil görevliler niye etrafta dolaşanlara müdahale edip, kimlik soruyor, uzaklaştırıyor? Fotoğraf çekmek isteyenleri niye engelliyorlar? Şantiyeyi görmek niye yasak? Alt tarafı inşaat yapılıyor, niye İzmir Emniyet Müdürlüğü’nün nezaretinde yapılıyor? Çevre köylerin muhtarları, niye röportaj vermesin diye ince ince tehdit ediliyor?

Yaşanmış tecrübelerle, minare’yi döşeyenlerin, kılıfına uydurduğunu bilen vatandaş soruyor… Bu gizlilik niye? Suriye istihbaratı orada cirit atıyor, Hatay’dakiler mimlendi, gözden ırak olsunlar diye, Özgür Suriye Ordusu mu eğitilecek “Çiğli”de?

Unutmadan diğer bir Suriye kampı olan Hatay'da Türk bayrağımızı indirip, Türk polislerini rehin alanda yine bu mülteciler.

PAYLAŞIN Kİ HABERİ OLMAYAN İZMİRLİ KALMASIN..

04/08/2012

?

01/08/2012
14/07/2012

İzmir'liye üç şey çok güzeldir.....
Körfezde Güneşin batışı...
Kordonda Rakının akışı..
Ve de Türkiye'de Onun Bakışı...

14/07/2012

Address

359 Sokak NO: 15/17/2. SAN. SİTE
Izmir
35100

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when USLU OTOMOTİV posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share