07/03/2026
Honda, İzmir Aliağa’da kurduğu motosiklet fabrikasıyla Türkiye’de üretime başlıyor.
Nisan ayı sonunda yapılacak lansmanın ardından fabrikanın resmen faaliyete geçmesi bekleniyor.
Ülkemize ve tüm motosiklet severlere hayırlı olsun. 🤲🏻❤️🇹🇷
Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Yorumlarda konuşalım. 👇