29/05/2026
Vilken lyckad Motorfestivalstart✌️
Tack alla ni som besökte oss 🙌
I morgon är vi påt igen 🕙10:00-16:00
🫵Kom hungrig, ta med ungarna, hjälmen & körkortet.
Inget inträde✅
🏍️Provkör så mycket du orkar
👶👧🏻Massor av barnaktiviteter
✌️Leverantörer & ambassadörer på plats
🌮🍲Foodtrucks med mat för alla smaker
🍦Glass till alla kids, hoppborg, ansiktsmålning
🐻Northbear leker med barnen
& mycket mer.
En folkfest du inte vill missa!
📣Sprid till alla motorintresserade vänner.
🖤Dream it. Live it.
̊ -Davidson Nordicss