16/01/2026
Vilken måndagsmorgon!!! Phu!!!
Efter all skottning igår söndag för att få fram vår lastbil samt utdelningsdörrar
så går vår uppsamlingsbil sönder precis vid utfarten i rondellen Linggatan kl. 07:15 🤬🥺😱
Fantastiska Conny på fantastiska Däckakuten i Sandviken AB Hyrbilen Sandviken fixar fram en något frusen men fungerande lastbil till oss och kommer ut med den. Grabbarna kan vara iväg och vi inväntar bärgare.....kl. 08:30 dyker dock underbara unga killar upp och hjälper oss loss och vi kan sladda till Bilbolaget med låsta hjul. STORT STORT tack till den unga killen som stannade och hjälpte oss 🥰
Vi är igång och kommer att ha utdelning idag kl. 13:00-15:00- vi hoppas att hinna men vi arbetar hårt in i det sista och lite till för att få till allt.
Trevlig trettondagsafton till er alla därute 💙🥰🥳