18/06/2026
Glad midsommar önskar vi på Östgöta Husbil! 🚐🌼
Vi hoppas att ni får en fantastisk helg fylld av god mat, trevligt sällskap och härliga sommaräventyr – oavsett om ni firar hemma, på camping eller någonstans längs vägen.
Vi passar också på att ta lite ledigt och har stängt både på midsommarafton och på midsommardagen 😎
Kör försiktigt och njut av en härlig midsommarhelg!