Gardermoen Parkering

Gardermoen Parkering Rimelig parkering med 24/7 shuttle service til Oslo Lufthavn. Vi tilbyr ute parkering, P-hus og 244 lade plasser.

Se vår hjemmeside for pris og booking; www.gardermoenparkering.no

Ring shuttlebussen for henting, 63 94 95 96, tastevalg 1 deretter 1 igjen.

02/06/2026

Viktig endring.

Vi er i dialog med å kunne fortsette å hente og levere på indre kjørebane mellom inngang 3 og inngang 2. Vi har nå blitt enige om Avinor om at vi fortsetter å benytte indre kjørebane ut Q3/ September i 2026.

Dersom vi kommer til enighet om videre forlengelse av denne tilgangen, vil vi informere om dette.

Våre kunder får da ett tak å stå under om det regner og noe mindre gange til og ifra vår Shuttle, det er vi veldig glad for å kunne tilby.

Mvh GP

Sommeren nærmer seg, husk å være tidlig ute om du vil sikre parkeringsplass på Gardermoens beste parkerings områder!Oslo...
02/06/2026

Sommeren nærmer seg, husk å være tidlig ute om du vil sikre parkeringsplass på Gardermoens beste parkerings områder!

Oslo lufthavn og området rundt har mange tusen parkeringsplasser, men hvert eneste år går områdene fulle og da spesielt i Juli måned. Nå er det kun 3 uker igjen til det braker løs med alle ferie glade nordmenn som skal ut på sin årlig og fortjente ferie. Da står GP klare til å ta dere imot. :=)

NB, vår erfaring tilsier at det å utsette kjøp av parkering til siste liten før avreise, kan gi store utfordringer og mye stress på avreise dagen. Så vårt tips er å ikke vente og ikke minst bestill hos oss.

Prisoppganger må forventes når tilgangen synker, så gå inn for å sjekke og bestille nå via vår bookingløsning:

https://ecom.webhost.skidata.com/ecom/portal/home/gardermoen/ #/main

eller via vår hjemmeside hvor du også finner mer informasjon om vår tjeneste. www.gardermoenparkering.no

Felt A - ute parkering uten lademulighet
Felt B - innendørs parkering uten lademulighet
Felt C - ute parkering inklusiv lading på alle plasser(kan også benyttes av fossile biler)
Felt D - ute parkering ved Scandic uten lademulighet

Velkommen skal dere være.

Med Vennlig hilsen Gardermoen Parkering

Hvorfor velge Gardermoen Parkering Mer informasjon

Oppdatering kl 1352:Problemet ser ut til å være løst :=)Vi er forsiktige optimister om at alt er i orden igjen, da vi se...
21/05/2026

Oppdatering kl 1352:
Problemet ser ut til å være løst :=)
Vi er forsiktige optimister om at alt er i orden igjen, da vi ser bestillinger begynner å komme igjennom.
Prøv gjerne på nytt nå, om tidligere forsøk har stoppet opp.

Dersom det viser seg å være ustabilt, forsøk igjen senere.

Med vennlig hilsen
Gardermoen Parkering AS

Oppdatering kl:1252

Problemet er dessverre ikke løst enda.
Alle som forsøker å bestille vil bli kontaktet pr epost.
Vi har dessverre ikke anledning til å ta imot manuelle bestillinger for fremtidige dager, da det gir oss utfordring mtp kapasitet og risiko for over booking.

Skal du/dere kjøre inn før kl.1600 idag, ta kontakt med oss. Øvrige kunder bes å vente til at utfordringen er løst.

Vi gir beskjed så raskt Nets har løst sine utfordringer, men i mellomtiden kan dere også følge med her:

https://www.nexigroup.com/en/nets-support-information/

Mvh GP

Oppdatering kl: 10.02
Viser seg å være Nets (innløser) som har ett problem, så vi avventer tilbakemelding derfra.

https://www.vg.no/nyheter/i/Rjmxnr/nets-har-problemer

Mvh GP

————————————

Opplever dessverre betalingsproblemer igjen på booking løsningen. Vi beklager for ulempen, men kan informere om at system administrator er på saken.

For dere som ikke mottar bekreftelse, vil dette bety at dere må bestille på nytt og eventuelle reservasjoner på kort, vil bli annullert fortløpende. Avvent gjerne til bekreftelse er gitt om at ting er iorden.

Beklager igjen.

Mvh GP

Folk har problemer med netthandel og betaling i butikk.

Gratulerer med dagen alle sammen🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴
17/05/2026

Gratulerer med dagen alle sammen🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴

03/05/2026

Sommeren er høysesong for reisende på Oslo Lufthavn og hvorfor betale mer enn nødvendig for tiden du er på reise?

Bruk heller «sparte» parkerings utgifter på familie, venner eller ett ekstra ferie minne.

Vi sørger for å få deg raskt og trygt opp til avgang, samt tilbake uavhengig av ankomst tid på døgnet. Hos Gardermoen Parkering står dessuten bilen trygt på kamera overvåket område.

Les mer på vår nettside, og for priser og tilgjengelighet klikk dere inn på «søk og bestill parkering» www.gardermoenparkering.no

Felt D er åpent for bestilling, men først tilgjengelig for parkering fra 18 Juni. Øvrige felt er åpne på helårs basis.

Som tidligere år informerer vi om fulle parkeringsområder fra slutten av Juni og ut Juli måned. Det er lite tilgjengelighet i denne perioden fra medio Juni.

Det lønner seg derfor å være tidlig ute om du vil sikre deg plass hos Gardermoens beste parkeringsselskap. Du unngår samtidig eventuelle prisoppganger som er forventet når tilgjengeligheten går ned.

Velkommen skal dere være.

Mvh GP

24/04/2026

Kl:23.42

Skal nå fungere som normalt;)

-GP
——————————-

Oppdatering Fre 24.4 kl 15:12 - det vil ta opp til 12 timer før det tekniske er løst, slik at vi vil besvare henvendelser så raskt vi ser dem.

Beklager igjen.

-MVH GP

Utfordringer med "kontaktskjema".

Vi opplever en utfordringer med vårt kontaktskjema, der innsendte forespørsler ikke kommer frem til vår innboks. Systemadministrator er på saken og vi forventer å løse dette innen kort tid.

Dersom hastesaker kan vi fortsatt nås på tlf 63949596 taste valg 1 deretter 2 mellom kl. 08:00 -16:00 hverdager.

Beklager for eventuell ulempe og tidsbruk dette medfører.

Mvh
GP

Oppdatering 9/4 10:53Vi har nådd igjennom og får tilgang til indre kjørebane i perioden arbeidet pågår. FOM kl 1630 idag...
08/04/2026

Oppdatering 9/4 10:53
Vi har nådd igjennom og får tilgang til indre kjørebane i perioden arbeidet pågår. FOM kl 1630 idag vil vi stoppe på normalt sted, endog på indre kjørebane.

Fornuften har seiret!

Takk for støtte 😁🙂

Mvh GP

Vi har forsøkt. !
Følg med i Romerikes blad, og hjelp oss gjerne med å påvirke beslutningstagere i Avinor med å rette klager direkte til deres kundeservice.

Bildene er fra idag 8.April. Våre «spådommer» om «kaotiske» perioder har såvidt begynt, og da allerede på en «stille» Onsdag etter påske!

Idag skadet vi bussen i forsøk på utkjøring, heretter må vi dessverre vente og eventuelt sperre trafikk, frem til at vi trygt og uhindret kan kjøre videre..

Under ser dere våre bekymringer som ble sendt til Avinor allerede 1.4.2026:

«På vegne av Gardermoen Parkering må vi uttrykke tydelig skuffelse over at Avinor har valgt å snu i denne saken.

Det fremstår for oss som at hensynet til interne føringer og prinsipper veier tyngre enn konkrete tiltak som vil bedre både trafikkavvikling og sikkerhet for våre felles kunder. Dette er vanskelig å forstå, særlig i en situasjon hvor belastningen på området er kjent og forutsigbar.

Samtlige aktører som er adressater for denne henvendelsen opererer utenfor Avinors økonomiske sfære, men vi betjener de samme reisende. Nettopp derfor burde det være et felles mål å prioritere løsninger som reduserer risiko for uønskede hendelser og sikrer god flyt – fremfor å opprettholde det som i praksis oppleves som symbol baserte begrensninger.

Den opprinnelige løsningen med midlertidig tilgang til indre kjørebane fremstår som et konkret, målrettet og forholdsmessig tiltak. Den ville bidratt til en mer normal trafikkavvikling i anleggsperioden, redusert konfliktnivået i trafikkbildet og samtidig ivaretatt øvrige reisende på en bedre måte.

Den reviderte løsningen, hvor profesjonelle transportaktører med store kjøretøy nå henvises til samme område som øvrige besøkende, vurderes som lite hensiktsmessig.

Erfaring tilsier at dette vil medføre redusert flyt, økt belastning i peak-perioder og en høyere sannsynlighet for situasjoner som kan gå på bekostning av sikkerheten.

Vi vil understreke at behovet det bes om å få dekket er midlertidig og direkte knyttet til pågående arbeid. Det er ikke snakk om en varig ordning, men et pragmatisk tiltak i en ekstraordinær periode.

Dersom bekymringen knytter seg til administrasjon eller kontroll, bør dette kunne løses gjennom enkle, tidsbegrensede adgangs løsninger.

Vi vil derfor oppfordre Avinor til å gjøre en ny vurdering av beslutningen, basert på de faktiske konsekvensene for trafikkavvikling, sikkerhet og kundeopplevelse.

Med Vennlig Hilsen

Erik Abbott
Daglig leder
Gardermoen Parkering»

05/04/2026

Viktig informasjon for våre reisende!

FOM kl 00.01 den 7 April 2026, skal Avinor påbegynne arbeid på «Avgangs nivå» som kan påvirke vår Shuttle sin fremkommelighet. (Spesielt i «peak» perioder.)

Vi kan dessverre ikke stoppe for avstigning og påstigning på «normalt» området mens dette arbeidet pågår. Forventet arbeidstid er ca 3 uker frem fra 7/4.

Vi har forsøkt å kommunisere til Avinor om ett midlertidig behov for å kjøre i indre løp i hele perioden, men vi er ikke blitt hørt pr.d.d.

Under pågående arbeid, blir vi derfor nødt til å slippe av og hente dere mellom inngang 4-5 istedenfor ved inngang 3.

Vi er veldig overbevist om at arbeidet vil skape trengsel med øvrige brukere på avgangs nivå, som igjen kan gi en tidvis forsinkelse i shuttle tjenesten.
Vi beklager for dette i forkant, men ber om forståelse for at dette er utenfor vår kontroll.

Beregn derfor minst 30 minutter ekstra tid, enn de normale 20 minutter vi informerer om ved utreise, da forsinkelser på terminalen kan påvirke normal frekvens på Shuttle.

Avinor har sagt de vil vurdere utviklingen fortløpende og eventuelt gi oss tidvis tilgang til indre løp om behov. Ber dere derfor innhente informasjon om hvor dere hentes, når ankomst meldes inn på 63949596. ( tastevalg 1+1)

NB: Det er ikke nødvendig å ringe fra parkering på vei til terminal, Shuttle vil fortløpende komme ned igjen så raskt det lar seg gjøre.

Mvh
Gardermoen Parkering

Kjære kunde.Vi har mange ikke parkerende gjester på Shuttle, som kommer via hotell og annen parkeringsplass. For å raske...
26/03/2026

Kjære kunde.

Vi har mange ikke parkerende gjester på Shuttle, som kommer via hotell og annen parkeringsplass. For å raskere identifisere disse, ber vi alle parkerende gjester om å uoppfordret, vise frem reservasjons bekreftelse til Shuttle sjåfør. Dette gjelder både ved ombordstigning fra parkeringen, men også fra terminalen ved retur. Reservasjons bekreftelse finner du enkelt på din epost i pdf format. Det er kun nødvendig med utskrift om du ikke har tilgang til pdf via mobiltelefon.

På forhånd takk.

Mvh GP

25/03/2026

Da ser det ut som om problemet er løst. 25.3.2026 11:09

:=)

Problemer med bookingløsningen! 25.03.2026 09:19

Det ser ut til at bookingløsning for øyeblikket er nede, men det jobbes med å få det opp igjen. Beklager ulempen, og informerer samtidig at dette ikke vil ha noen innvirkning på pågående eller bekreftede bestillinger, kun for ny bestilling. Håper å få en kjapp respons fra system administrator som har bekreftet at dette ikke bare gjelder oss.

Beklager igjen.

Mvh GP

Adresse

Museumsvegen 15
Gardermoen
2060

Varslinger

Vær den første som vet og la oss sende deg en e-post når Gardermoen Parkering legger inn nyheter og kampanjer. Din e-postadresse vil ikke bli brukt til noe annet formål, og du kan når som helst melde deg av.

Kontakt Bedriften

Send en melding til Gardermoen Parkering:

Del