04/02/2021
Pumpene vil fortsatt gå som normalt, MEN gatekjøkkenet har siste måneder hatt sviktende omsetning og vi har derfor sett oss nødt til å permittere ansatte. Det er en krevende tid og derfor blir stasjonen lukket en periode fremover.
5/2 vil stasjonen være stengt og vi må forløpende vurdere hvordan ting utvikler seg.
Pumper og kortterminal vil fungere som normalt og trenger noen hjelp til drivstoff kan Joker butikken kontaktes.
Vi kommer til å prøve å kompensere med mere ferdigpakket varmmat som feks mulighet for bestilling av pizza og mandags middag på Joker.