Citroënspecialist Enting

Citroënspecialist Enting Citroënspecialist Enting is reeds sinds 1978 gespecialiseerd in verkoop en reparatie van Citroen. Ook Naast de jaarlijkse onderhoudsbeurt en A.P.K.

Wij zijn sinds 1978 gespecialiseerd in verkoop en onderhoud van Citroën en zijn dus goed bekend met de diverse modellen. Ons ruime aanbod occasions bestaat grotendeels uit jonge Citroëns van compacte tot ruime personenauto's en kleine bedrijfswagens. keuring, bent u ook voor onderhoud aan het hydraulisch veersysteem en de airco-installatie bij ons aan het juiste adres. Bent u voor uw Citroën, of a

ankoop ervan, op zoek naar een vertrouwd adres, met voldoende kennis van zaken, neem dan gerust contact met ons op of kom eens langs!

Normaal staat hij als een huis. Maar voor Corrine Van Dijk ging Frans Van Dijk toch door zijn knieën.Vandaag al precies ...
13/07/2021

Normaal staat hij als een huis. Maar voor Corrine Van Dijk ging Frans Van Dijk toch door zijn knieën.

Vandaag al precies 50 jaar.
Een hele prestatie 😂🍾 met zo n drukke hardwerkende man haha.

Kijk trouwen is een makkelijke bezigheid maar een huwelijk volhouden is best hard werken van beide kanten.

Door gebeurtenissen, omstandigheden, maar toch kies je iedere dag weer voor elkaar.
Laats las ik mooie woorden wat ook grote liefde weergeeft, misschien nog wel mooier dan” Ik hou van jou”

Woorden van veiligheid, warmte, begrip, liefde.
Het zijn de woorden:

“IK BLIJF BIJ JE” ❤️🍾

Geef ze een dikke duim 🥰

Frans en Corrine van harte gefeliciteerd en een liefdevolle dag samen 🍾🎉🎉

Aan de bak, moet je bij Enting. Als je wat wilt leren zul je het echt zelf moeten doen. Geen gezeur, geen gemouw. Hij kw...
06/07/2021

Aan de bak, moet je bij Enting. Als je wat wilt leren zul je het echt zelf moeten doen. Geen gezeur, geen gemouw.

Hij kwam hier binnen voor stage als rustige jongen. Ondertussen maanden verder en echt niet met fluwelen handschoentjes aan. Tegenwoordig hoeft de jeugd niet meer in het leger waar je vroeger een echte man van wordt. Maar gegroeid is hij zeker hier en een beetje meer man 😂

Vandaag was hij voor het laatst, zijn stage zit er op. Vandaag dan voor één keer door zijn baas op handen gedragen. Bedankt Nick voor je aanwezigheid en op maar je volgende leerplek.

Groeten van het hele Enting team.

Wat een week, wak een week.Met man en ( extra) macht moesten we bijspringen om ieder grassprietje weer te overwinnen op ...
04/07/2021

Wat een week, wak een week.
Met man en ( extra) macht moesten we bijspringen om ieder grassprietje weer te overwinnen op het terrein 😅

Nog weer als windowcleaner, wc schrobber en veger gewerkt. De vrouwen van van Dijk dan. Blij dat hij was de kleine grote baas 🤗 Ook zulke klussen horen bij het ondernemerschap en soms als je er zelf echt niet aan toe komt heeft hij gelukkig een vrouwendracht achter de hand haha

We doen het met liefde zodat de andere mannen zich met het echte werk bezig kunnen houden. 😉

Het is weer een week schoon 😅
Nu kijken of de vreemde eend weer aan de praat komt. Weer een mooi partij op wielen verkocht.

Nu naar een leuke klant met een byzondere landgoed “ De Paltz “ kijken wat dat ons vandaag brengt. Even ontspanning na zoveel inspanning.

“Ff bakkie doen in de garage?”Ja is goed hoor zegt dochterlief. De garagelucht van de harde werkers vliegt onze neus bin...
30/06/2021

“Ff bakkie doen in de garage?”
Ja is goed hoor zegt dochterlief.
De garagelucht van de harde werkers vliegt onze neus binnen.
“Ohhh wow hoor ik op eens”
“ Moet je kijken zoooo gaaaf “

De kikkergroene auto valt meteen in de
smaak “ ohh die wil ik “ net twee rijlessen gehad 🙈

Als je hier binnen stapt staat er altikd wel iets byzonders 😉 haha
Helaas is deze van een klant haha.

Ik zie me al rijden, picknickmand mee dakkie open. Veren van hier tot Tokio.
Dat oude spul van vroeger vindt zelf de jeugd geweldig.

Zouden we allemaal een beetje naar die Nostalgie verlangen?

Hard blijven wensen maar, dan komt het vanzelf naar je toe.

Het is me er EENTJE 😀

Kom we gaan aan de koffie☕️

Zaterdag 6.00 uur stapt hij de zaak binnen. Alles op orde maken, wc en vloer weer schoon. Heerlijk even in volle stilte....
13/06/2021

Zaterdag 6.00 uur stapt hij de zaak binnen. Alles op orde maken, wc en vloer weer schoon. Heerlijk even in volle stilte. Dan smaakt zo n eerste kopje koffie heerlijk.

Hij gooit de showroomdeuren open aan de waterkant waar de zonsopkomst in volle gang is. 😎 Zo van: “ Welkom, kom maar binnen. We gaan er weer wat moois van maken. Iedere dag is het weer een verrassing hoe het grijze bakje gevuld is. Geen poeha, geen pak, geen strak groot nieuw pand.
Gewoon heerlijk gewoon, gastvrij, oprechte aandacht en geïnteresseerd om voor beide partijen er een mooie deal van te maken waar ieder blij van wordt.

Doe maar gewoon, dat is perfect genoeg 😀

18.24 uur stapt hij s avonds de voordeur binnen van ons huis. Ja met het oude grijze bakkie vol. “Een voldane, gezellige maar drukke dag.”

De dag heerlijk afgesloten met een diner voor twee sinds een jaar. In ons mooie dorp Zwartsluis. Even lijkt alles weer echt gewoon en dat is normaal.

Mooi dat het zo weer kan 🙌

Het is 1950-Geen facebook, geen insta.Toen deze fantastische Citroën op de autosalon In Parijs werd ten toon gesteld, zi...
02/05/2021

Het is 1950-

Geen facebook, geen insta.
Toen deze fantastische Citroën op de autosalon In Parijs werd ten toon gesteld, zijn er op de eerste dag al maar liefst 12.000 van verkocht.

Zonder er ook maar in gereden te hebben. Byzondere auto van toch een byzonder merk 😍

Wij mochten na het nakijken er een stukje mee proefrijden van klanten 🙏 wauw wat een beleving. De wandeling die we zouden maken hebben we niet gedaan maar zijn heerlijk doorgeven door de mooi gekleurde tulpenvelden.

🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

Busje komt zooo........🙈Blij zijn ze wel Aannemingsbedrijf Van Beek uit Wezep koos voor deze mooie Jumpy, we wensen vast...
24/04/2021

Busje komt zooo........🙈
Blij zijn ze wel

Aannemingsbedrijf Van Beek uit Wezep koos voor deze mooie Jumpy, we wensen vaste berijder Jeroen er veel plezier mee en danken de Firma van Beek voor auto nummer 2.

Rob Van Beek

Drie op een rij 🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌
23/04/2021

Drie op een rij 🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌

23/04/2021



Ze zijn geel, ze zijn krom.

Meedoen met de bananenchallenge is niet zo dom 🤗

Onze collega s zijn er wel voor in.

Harjo en Chrisjon van den Berg strijden om het gele goud van Postuma AGF

Ze bestaan 110 jaar.

Uhhh maar mannen bananen horen niet in het haar 😂😂🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌

Vandaag feest in de tent met deze flinke vent.Hij houdt niet zo van feestjes en drukte 🙈 dus het bezoek van maar twee pe...
22/04/2021

Vandaag feest in de tent met deze flinke vent.

Hij houdt niet zo van feestjes en drukte 🙈 dus het bezoek van maar twee personen komt mooi uit haha
Natuurlijk gaan we even laten weten dat we dit energieke opperhoofd niet zijn vergeten 🤗

Geef jij Frans ook een felicitatie ? Hij zal dit jaar weten dat hij echt jarig is.

Oh en er is nog een jarige die zichzelf op zijn verjaardag een nieuwe auto cadeau doet : “ een Duister zaakje Johan Duijster 😂
Van harte gefeliciteerd mannen en maak er een fantastische dag van 💋💋💋🎉🎉🎉

Groet van het Enting Team

Even een mooi toertochtje met deze beauty “s 🙈 Hydraulisch geveerd is nooit verkeerd 🤩😊
28/02/2021

Even een mooi toertochtje met deze beauty “s 🙈 Hydraulisch geveerd is nooit verkeerd 🤩😊

20/02/2021

Adres

Zomerdijk 80A
Zwartsluis
8064XG

Openingstijden

Maandag 07:30 - 18:00
Dinsdag 07:30 - 18:00
Woensdag 07:30 - 18:00
Donderdag 07:30 - 18:00
Vrijdag 07:30 - 18:00
Zaterdag 09:00 - 16:00

Telefoon

+31383867822

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Citroënspecialist Enting nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Citroënspecialist Enting:

Delen