16/04/2026
Voor jou was het rijbewijs halen zeker geen makkelijke weg
Je bent op latere leeftijd begonnen en daarbij was je zo ontzettend onzeker.
Nadat je goeie toets had afgelegd, gingen we samen aan het werk naar je examen toe.
Maar dat navigatie rijden.... dat was een ding voor je.
Elke keer kreeg je daar zo'n stress van dat je besloot je geplande examen niet af te nemen!
En dan nu een aantal weken na je niet afgenomen examen was vandaag de dag van de waarheid.
Zelfs de examinator was trots op je en gaf je mee dat jouw onzekerheid nergens voor nodig was!!
Kortom met vlag en wimpel geslaagd 🎉
Het was me een genoegen om je te mogen begeleiden
heel veel rijplezier lieve Angelica en een hele fijne welverdiende vakantie!