Rijschool Oosthuizen

Rijschool Oosthuizen Welkom! Rijschool Oosthuizen is een kleine rijschool die zich richt op alle kandidaten van elke leeftijd met gebruik van een automaat en/of schakel auto

Voor jou was het rijbewijs halen zeker geen makkelijke wegJe bent op latere leeftijd begonnen en daarbij was je zo ontze...
16/04/2026

Voor jou was het rijbewijs halen zeker geen makkelijke weg
Je bent op latere leeftijd begonnen en daarbij was je zo ontzettend onzeker.
Nadat je goeie toets had afgelegd, gingen we samen aan het werk naar je examen toe.
Maar dat navigatie rijden.... dat was een ding voor je.
Elke keer kreeg je daar zo'n stress van dat je besloot je geplande examen niet af te nemen!
En dan nu een aantal weken na je niet afgenomen examen was vandaag de dag van de waarheid.
Zelfs de examinator was trots op je en gaf je mee dat jouw onzekerheid nergens voor nodig was!!
Kortom met vlag en wimpel geslaagd 🎉
Het was me een genoegen om je te mogen begeleiden
heel veel rijplezier lieve Angelica en een hele fijne welverdiende vakantie!

Ons werk is al ontzettend leuk, maar het wordt nog leuker als er iets leuks in je brievenbus ligtsuper lief Helen!dank j...
09/04/2026

Ons werk is al ontzettend leuk, maar het wordt nog leuker als er iets leuks in je brievenbus ligt

super lief Helen!

dank je wel ik ben er ontzettend blij mee😍

Vrijdag 3 april was het CBR dagik begon de dag met het examen van HelenEn waar de gemiddelde leerling al snel vraagt wan...
09/04/2026

Vrijdag 3 april was het CBR dag

ik begon de dag met het examen van Helen
En waar de gemiddelde leerling al snel vraagt wanneer ze op examen mogen, wilde jij steeds extra lessen om beter grip te krijgen op alle situaties.
Helen, wat heb jij hard gewerkt om het verkeer te begrijpen!
Voor jou was het absoluut geen kinderspel
Elke situatie wilde jij begrijpen en als je het niet begreep zochten we ze express op om ze veel te oefenen.
Voor jou was dit de manier om te snappen wat er nou allemaal om je heen gebeurden.
die extra lessen hebben ervoor gezorgd dat jij alles om je heen zag en daarmee ben je met vlag en wimpel geslaagd.
ik ben mega trots op je en het was altijd gezellig met je in de auto! gefeliciteerd en veel plezier met rijden

Daarna was het de b***t aan Jaedyn
Jaedyn bij jou was het eerste examen helaas niet gelukt want je was echt te nerveus en reed met je examen alles te langzaam
we hebben samen nog even gewerkt aan het onder controle houden van deze zenuwen
jij bent een theorie meisje, DAT examen haalde je met gemak maar die praktijk...... dat lag toch een beetje anders
je bent een dromer en dat is een mooie eigenschap maar zeker niet in het autorijden
met deze woorden heb ik je ook het examen in gestuurd ( hou je koppie erbij) en met succes!
want ook jij bent lekker geslaagd
jij wilde niet op de foto en dat is ook helemaal oke!
lieverd ga lekker ontwikkelen en ga ontzettend veeeeeeeeel rijden!

de dag sloot ik af met een toets voor Veerle
goedlachse Veerle die om elke fout die ze maakt helemaal in een deuk ligt van het lachen omdat ze zelf al vrij doorheeft dat ze dat niet handig had aangepakt
en dat is nou precies het doel! zelfreflectie..........
de vrijstelling heb je lekker binnengehaald en nu lekker door werken naar je examen

al met al was het oprecht een goeie vrijdag

05/01/2026

Vandaag heb ik de keuze gemaakt om niet de lesauto in te stappen…

Maar waarom? Dat is toch hartstikke leerzaam?
Doe niet zo zielig!
Wat ben je toch een w***e!
Ohh je hebt het geld niet nodig!

Ik ben verantwoordelijk, verantwoordelijk voor de leerling die achter het stuur zit, verantwoordelijk voor het overige verkeer, en ik wil zelf ook graag naar huis want ik heb thuis ook mijn verantwoordelijkheid.

Op een droog en schoon wegdek zijn mijn leerlingen soms al onvoorspelbaar.
Vergeten op tijd de bocht in te sturen, komen vaak veel te hard aan voor een bocht of kruispunt,
Of met een tegenligger op een smalle weg waar de paniek ineens toeslaat en dan abrupt veel te veel uitwijkt, probeer dan de boel nog maar eens te redden!

En dan moet IK omdat het zogenaamd “leerzaam” zou zijn met die kinderen de weg op.
En ik zeg kinderen, want de meeste zijn 17 tot 19 en die ene leerling van 25 is er ook nog steeds een kind van iemand.
Dit is niet leerzaam maar stressvol. Leuk als het goed gaat, maar wat als het niet goed gaat!

“Leerzaam” kan het zijn voor leerlingen die bijna op praktijkexamen gaan.
Ik heb een slipcursus gedaan, enorm leerzaam…
Je krijgt vooraf te horen wat je moet doen en vooral wat niet en het signaal wanneer je het moet doen.

Niemand die nu op de weg staat signalen te geven wanneer ik wat en wanneer moet doen.

En heb jij wel eens geprobeerd een stuur uit een leerling zijn / haar handen te halen die vol in de spanning zit?

Dus laat mij, voor de veiligheid mijn lessen verplaatsen. Dan maar een w***e…

En dan is vandaag ook Ivo geslaagd!! hij vond op de foto gaan niet zo leuk,  maar vooruit dan maar....veel plezier met r...
06/11/2025

En dan is vandaag ook Ivo geslaagd!! hij vond op de foto gaan niet zo leuk, maar vooruit dan maar....
veel plezier met rijden, ga lekker veel ervaring opdoen dan kan je later nog een keer je schakel rijbewijs halen en dan door naar de vrachtwagen🎉

Wat was het fijn om jou in de auto te hebben jij snapte het spelletje al vrij vlot en wist jezelf daarmee ook prima door...
25/09/2025

Wat was het fijn om jou in de auto te hebben
jij snapte het spelletje al vrij vlot en wist jezelf daarmee ook prima door het verkeer te manoeuvreren
het enige wat jou af en toe in de weg zat was je perfectionisme..... maar ondertussen weet je dat dat in het verkeer ook niet toegepast kan worden!!
het eerste examen werd je helaas door 1 inschattings foutje gelijk afgerekend, maar vandaag had je gelukkig een examinator die het totaal plaatje wel kon beoordelen😉😉

heel veel plezier Francesco

ons werk is al heel erg leuk,  maar als het dan ook nog wordt beloond door de leerling dan wordt het zomaar nog veel leu...
18/03/2025

ons werk is al heel erg leuk, maar als het dan ook nog wordt beloond door de leerling dan wordt het zomaar nog veel leuker🥰
dank je wel Tariq!!

de eerste keer had je een beetje pech maar vandaag heb je laten zien dat je prima  staande weet te houden tussen al het ...
29/02/2024

de eerste keer had je een beetje pech maar vandaag heb je laten zien dat je prima staande weet te houden tussen al het drukke verkeer
gefeliciteerd Edisa en geniet van je vrijheid!!

we hebben gelachen,  gehuild, gevaarlijk situaties meegemaakt en een pauze gehad.....maar het was het allemaal waard wan...
25/01/2024

we hebben gelachen, gehuild, gevaarlijk situaties meegemaakt en een pauze gehad.....
maar het was het allemaal waard want deze topper is vandaag gewoon geslaagd!!
floor, ik ben mega trots op je en ik ga je ook missen maar je hebt het verdiend om het nu lekker zonder mij verder te doen🥳

altijd leuk om te zien midden in de stad
17/04/2023

altijd leuk om te zien midden in de stad

Adres

De Wijzend 61
Oosthuizen
1474PD

Telefoon

+31625498137

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Rijschool Oosthuizen nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen