05/02/2026
Steeds meer mannen doen mee — sluit jij je ook aan?
In januari mochten we al 9 nieuwe leden verwelkomen, en gisteren kwamen daar nog eens vier aspirant-leden bij. Ook in februari sloten meerdere mannen aan… en volgende week ben jij misschien wel de volgende!
Kun je (nog) niet zingen? Geen probleem! 🎶
Wij leren het je graag.
Het Westlands Mannenkoor is trouwens veel méér dan alleen zingen. Je vindt hier een hechte club: een vriendengroep van zo’n 130 mannen tussen de 30 en 90 jaar, met humor, gezelligheid en een flinke dosis saamhorigheid.
Nieuwsgierig geworden?
👉 Kom woensdag langs om 19.45 uur
📍 De Kiem in ’s-Gravenzande
We zien je graag!