03/06/2020
Trotst op Sanne van Rooijen. Vandaag in 1x geslaagd voor haar rijbewijs. Eindelijk was het zover. Door het coronavirus werd je examen in maart helaas uitgesteld, maar vandaag mocht je laten zien dat je er klaar voor was. Best wel een beetje gespannen ging je met de examinator op pad. Maar glunderend kwam je weer terug de parkeerplaats oprijden. Gelukkig zat de examinator ook te glunderen en kreeg je de felicitaties van de de examinator. Het was een mooie rit.