03/06/2026
Laura is in 1 keer geslaagd voor haar rijbewijs👍
Het was vanmorgen vroeg, maar het was de moeite waard.
Ook nog een flinke stortbui tijdens de examen, maar daar staat ze dan voor "van der Valk" ( de eerste week van de nieuwe lokatie van het CBR in Emmeloord)
Heel veel rijplezier, Laura