19/02/2026
***
👋 **Op werkbezoek in Elburg!**
Onlangs (18-februari) brachten we **Els, Jonathan, Gerald en Anne‑Marijke** een werkbezoek aan het **Garage Elburg Bandencenter**. Een bedrijf met een rijke historie van zo’n **50 jaar**, dat ooit begon als specialist in trekker‑ en truckbanden en inmiddels is uitgegroeid tot een veelzijdige onderneming.
Tijdens het bezoek kregen we een kijkje achter de schermen bij de **grote speler op bedrijventerrein Kruismaten**, hoorden we de inspirerende verhalen van de nieuwe eigenaren en zagen we een indrukwekkende bandenopslag. Mooi om te horen hoe zij met **ambitie en vernieuwingsplannen** verder bouwen aan de toekomst van het bedrijf.
Dank voor de gastvrijheid en de openheid — en geniet morgen van de heerlijke **appelcake van Bakker Schuld** 🍰
Wij wensen het Bandencenter veel succes met alles wat komen gaat!
\
***