07/02/2016
Vespa bouwjaar 2011 scooter heeft altijd maar dan ook altijd binnen gestaan. Heeft nergens schade, nergens een krasje te bekennen. Alsof hij nieuw uit de winkel komt.
Scooter is in Zeer nette staat!
Opties:
Black on black Edition!!:
Zwarte carter cap
Zwarte zij strippen
Zwarte velgen
Zwarte teller
Zwarte Vespa achter klap beugel
Zwarte koplamp strip
Zwarte rem licht strip
Getinte Koplamp (€120)
Getinte knipperlichten
Nieuwe banden t.w.v €160
Km stand maar 8000KM
2 persoon Vespa S zadel (€210)
Ik ben zeker nog wat vergeten! Maar scooter is kortom zeer en zeer mooi! Bellen voor serieuze interesse!