15/01/2026
BAMMM nog een keer, Lesje zegt gefeliciteerd Renzo van Ekris, foutloos gereden. Dik verdiend je rijbewijs. Bij mij begonnen en afgemaakt bij van Bokhorst. Toch welkom bij Starbucks. Lekker en bedankt hoor! Veel veilige kilometers Renzo, we zien elkaar met de hondjes👌. Gr Gerda…..gepensioneerd😂