13/03/2026
Wauw..!! Dit ging maar net goed… 🫨
Wist jij dat 75% van de automobilisten maar één keer per jaar de bandenspanning van zijn/haar auto checkt..? 🫣
En dat een kwart dit zelfs NOOIT controleert…? 😩
Wij adviseren dit maandelijks te doen tijdens een tank- of wasb***t. Twijfel je hoeveel lucht erin moet..? Rij gerust ff langs dan doen wij het voor je.. 😉
Fijn weekend! ☀️