23/06/2020
Vespa sprint 2v distributie ketting uitgerekt en een schakeltje voor de helft gebroken en dat met nog geen 10.000 km op de teller. Dat is nr 3 deze week met hetzelfde probleem?? Oorzaak kettingspanner door midden en inlaatklep krom en tot slot mag er ook nog een nieuwe zuiger in. Het eind resultaat mag er zijn want het motortje loopt weer als nieuw. Job done