19/05/2026
Gefeliciteerd Sem! ππ₯³ππ
Prima ritje door het mooie Baarn. Vanaf dag 1 zat het koppelen en schakelen al in je DNA, alleen het verkeersinzicht moest even op gang komen. π€£
Al met al en mooie prestatie en met trots kun je op je 17e al de weg op. Dan wel nog even carpooolen met een coach. Keurig ook in 1 poging. Hou het veilig vent!