12/01/2026
De eerste in het nieuwe jaar die we aan jullie voorstellen is Bas.
• Stel je eens voor.
-Hoi, ik ben Bas Kleijssen, ondernemer en eigenaar van Vakgarage Kleijssen. Ik woon samen met mijn vrouw Ilse, zoon Bo en teckel Ollie in het mooie Almelo.
• Hoelang ben je werkzaam bij ons?
-Van kinds af aan liep ik al in de zaak die van mijn opa was en later van mijn vader. Rond 2000 ben ik er fulltime gaan werken en in 2004 heb ik de zaak overgenomen van mijn vader.
• Hoe zou jij jezelf willen omschrijven in 3 woorden?
-Betrouwbaar, integer, eigenwijs. Mijn team EN de klanten weten dat ik 100% voor ze ga!
• Wat zijn je hobby’s?
-Ik heb geen specifieke hobby, maar vermaak me thuis graag in de tuin of knutsel in mijn schuurtje. Heel af en toe verwen ik mijzelf en ga ik een uurtje vliegen.
• Wat vinden jouw collega’s typisch jou?
-Ik heb een bepaalde ‘foute’ humor en ben een flapuit, niet altijd de beste combinatie. Verder vindt mijn team mij behoorlijk neurotisch; ik doe graag vaak hetzelfde op hetzelfde moment (bv elke vrijdag een broodje bal en broodje ham/kaas). Er wordt hartelijk om gelachen….
• Hoe ziet jouw ideale werkdag eruit?
-Als iedereen goed gemutst is en met plezier aan het werk is, daar word ik vrolijk van.
• Wat maakt werken binnen ons bedrijf uniek voor jou?
-In de loop der jaren heb ik een fijn bedrijf opgebouwd, met een fantastisch team. Ik hoop dat we dit samen nog vele jaren mogen voortzetten. Dit uiteraard samen met onze fijne klanten.
• Als jouw werk een liedje of een film zou zijn, welke zou dat zijn?
-De Muppetshow; een gezellige boel waar veel verschillende ‘types’ zijn en waar veel gebeurt. Uiteindelijk wordt er altijd een ‘goede show’ neergezet en genieten de kijkers haha.
• Wat is een fun fact over jou dat bijna niemand weet?
-Ik ben behoorlijk verslaafd aan Candy Crush.
• Welke tip zou je geven aan iemand die overweegt dit vak in te gaan?
-Ik heb zelf bedrijfsmanagement & voertuigenteckniek in Apeldoorn gedaan. Daarna heb ik een uitstapje gemaakt en de opleiding tot piloot afgerond. Uiteindelijk toch gekozen voor de zaak en ik geniet van de (klant) contacten en de uitdagingen die een eigen bedrijf met zich meebrengen.