03/03/2026
π£π₯π’π π’π¦π π₯ππ¬π πππ ππππβΌοΈ
Balik Raya dengan Honda Baru
beserta Duit Raya Sehingga RM 11,000
-------------------------------------------------------------------
π΄πππ©ππ π‘ππ₯π© π΅πͺπ₯π© π£πππ§π¬
Nikmati penjimatan hebat dengan setiap pembelian Honda baru!
Promosi sehingga RM 11,000
boleh guna rebate ni untuk:
-Down Payment
-Accessories
-Duit Raya
haaa.. tak salah baca tu.. ye, kalau nak jadikan rebate tu sebagai duit raya pun boleh.
boleh la guna utk beli baju raya atau untuk balik kampung nanti.
------------------------------------------------------------------------
Siapa Izz Ni??
Izz adalah SA Honda yang sah sejak 2012 lagi! dah lebih 14 tahun tau dengan Honda. Tapi pengalaman Izz dalam jualan kereta ni sejak 2007 tau.. Akaun FB ni pun dah lebih 7 tahun tau..
Izz dah bantu lebih 1000 orang untuk memiliki kereta idaman masing2.
Motto Izz dalam bidang Sales kereta ni mudah je:
"Permudahkan urusan pelanggan, In shaa Allah nanti Allah mudahkan urusan kita"
-----------------------------------------------------------------------
Apa yang kalian dapat jika beli dengan Izz??
In shaa Allah banyak perkara menarik kalau beli dengan Izz:
-β
οΈ Banyak Free Gift
-β
οΈ Finance Cepat dan mudah
-β
οΈ Rate bank serendah 2.2++
-β
οΈ Kereta Cepat (ready stock)
siapa yang rajin baca sampai akhir ni boleh claim special gift tau.. tapi korang kena bagi keyword 'Izzy Awesome'
ok, Kalau berminat tekan je link kat bawah ni..
Https://wasap.my/60139909972/HondaRaya
tqqq