Elite Car Guys - Matara

Elite Car Guys - Matara Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Elite Car Guys - Matara, Automotive repair centre, hakmana Road, Matara.
(3)

12V / 24V vehical scaning & diagnostic 😍

Hybrid battery reeplacemant & repairing ☺

Engine Tune-up [EFI Tune up]❤️🖤

A.B.S repir & reeplacement ☺️

All Runing Repir 😍

https://g.co/kgs/RA3QMsW - LOCATION 🧭

0️⃣7️⃣1️⃣0️⃣1️⃣7️⃣0️⃣0️⃣6️⃣1️⃣ - ☎️📞

  😍0710170061........ callමල්ලි මම යන ගමන් ඉද්දි එකපාරම වාහනේ නැවතුණා මිස් එකත් එක්කම. ගෙදරටනම් මීටර් 100ක් වගේ... ආයෙ ස...
05/08/2026

😍

0710170061........ call

මල්ලි මම යන ගමන් ඉද්දි එකපාරම වාහනේ නැවතුණා මිස් එකත් එක්කම. ගෙදරටනම් මීටර් 100ක් වගේ... ආයෙ ස්ටාර්ට් කලාම මිස් එකක් එක්කම ස්ටාර්ට් උනා. එහෙමම මම ගෙදරට ගෙනාව.

වාහනේ මිස්කර කර ස්ටාර්ට් වෙනව. හැබැයි සුදු දුමක් දානව මදුරුවන්ට තෙල් ගහන්න වගේ 🥲 එකපාරට උනේ මේ සිද්දියත් එක්ක.

සයිලාන්සර් එකෙන් ඔයිල් වගේ. වැටෙනව. සුදුදුමේ කිසිම අඩුවක් නෑ.

මෙහෙම තියෙද්දි මම මැකැනික් කෙනෙක් එක්කගෙන ආව. ඉග්නීශියන් කොයිල් චෙක්කරා. ප්ලග් ටිකත් බැලුව. ඉන්ජෙක්ටර් ටිකත් මැශින් එකට දාල ක්ලීන් කරල. ඉන්ජෙක්ටර් ඕරින් ටිකත් අලුතෙන් දැම්ම. තොටල් බොඩි එකත් ක්ලීන් කරල හයිකලා. ඒත් වෙනසක් නෑ. ඒ විවියමයි. ප්‍රෙට්‍රල් ඉවරත් උනා. ආයෙ මම 5L ගෙනත් දැම්ම. 😔 ඉලෙක්ට්‍රික් අවුලක් තියෙන්නෙ කියල ඉලෙක්ට්‍රික් බාස් කෙනෙක්ට කියක චෙක්කරන්න කියල එයා ගියා.... 😒

ටිකක් දුරකින් ඉලෙක්ට්‍රික් කරන කෙනෙක් එක්කන් ඇවිත් චෙක්කර. ස්කෑන් කලත් ෆෝල්ට් මුකුත් නෑ. වයරින් එකෙත් ප්‍රශ්නයක් නෑලු. වාහනේ සුදුදුම දාගෙන මිස්කර කර ස්ටාර්ට් එකේ තියෙනව. විනාඩි 15ක් විතර තිබුණ ආයෙත් වාහනේ නැවතුණා. බලනකොට ආයෙ ප්‍රෙට්‍රල් නෑ. අර ප්‍රෙට්‍රල් ලීටර් 5න් විනාඩි 20ක් වගේ ස්ටාර්ට් එකේ තියෙන්න ඇති. 🥲

වාහනේ ගෑස්කට් ප්‍රශ්නයක් වගේ තියෙන්නෙ. ඒකයි මේ සුදුදුම දාන්නෙ. එන්ජින් ඕවරෝල් එකක් කරගන්න වෙයි කියල ඉලෙක්ට්‍රික් කරන කෙනත් ගියා. 😔

දැන් දවස් ගානක් වෙනව වාහනේ කිසිම වෙනසක් නෑ. ප්‍රෙට්‍රල් ලීටර් 5 කෑන් දෙකක්ම දැනට ඉවරයි. වාහනේ පටවගෙන අරන් යන්න ඕන ශොප් එකකට. අහම්බෙන් ඔයාගෙ පෝස්ට් එකක් facebook එකෙන් දැකල මම කෝල් එකක් ගත්තෙ. මල්ලි කරන්න පුලුවන් දෙයක් තියේද කියල දැනගන්න.

මෙහෙමයි අයියෙ මට ෆෝන් එකෙන් කියන්න බෑ හරියටම කරන දේ. ඇවිල්ල චෙක්කරල බලල තමයි කියන්න වෙන්නෙ.

හරි මල්ලි ඒකට කමක් නෑ. ඔයා ෆ්‍රී ටයිම් එකක් බලල. කියන්න මන් ඔයාව එක්කන් යන්න එන්නම්. 😍
..................
දවස් කීපයකට පස්සෙ මම ගියා වාහනේ. බලන්න. ඒ යනකොටත් ප්‍රෙට්‍රල් නෑ. ආයෙ 5L ගෙනාව. දැම්ම ස්ටාර්ට් කලා. අර කියපු විදියමයි. සුදුදුම දානව මිස් කර කර තියෙනව. වෙනසක් නෑ.

හැබැයි පලවෙනි විනාඩිය වගේ වෙනකම්. දුමත් නෑ මුකුත් නෑ එන්ජින් එක පට්ට ස්මූත්. ඊට පස්සෙ තමා වැඩේ වෙන්නෙ.

ඔහොම ස්ටාර්ට් එකේ තියෙද්දි. විනාඩි 15න් වාහනේ ඕෆ් උනා. ආයෙත් ප්‍රෙට්‍රල් ඉවරයි. මේක ප්‍රෙට්‍රල් බොනවද.

(මල්ලි සෙඩ් එකෙන් මට ගහල පන්නයි බන් මෙහෙම වෙනකොට 😂 ආයෙ ගිහින් 10L ම අරන් ආව)

මගෙන් අහන්න එපා කෑන් වලට ප්‍රෙට්‍රල් දුන්නද කියල සෙඩ් එකෙන්. ඒක කොහොම හරි කරගත්ත 😁

1 ඉග්නීශියන් කොයිල් හොදයි
2 ස්පාර්ක් ප්ලග් හොදයි
3 ඉන්ජෙක්ටර් හොදයි ( ටිප්ලීක් නෑ)
4 MAP සෙන්සර් රීඩින් හොදයි

අනිත් සෙන්සර් වලත් අවුලක් නෑ...

දැන් බලමු ලයිව් ඩේට

ශෝර්ට් ටර්ම් ෆුවෙල් ට්‍රිම් -25 යි😁
ලෝන් ටර්ම් ෆුවෙල් ට්‍රිම් -25යි 😁
ඔක්සිජන් සෙන්සරේ රීඩින් එක. රිච් පැත්තෙමයි තියෙන්නෙ. කිසිම වෙනසක් වෙන්නෙ නෑ. ඉන්ජෙක්ටර් පල්ස් එකත් උපරිම අඩුකරගෙන ඉන්නෙ.

ඒත් ඔහෙලට කියන්න මූ තෙල් බොනව 😂 විනාඩි 15ට ලීටර් 5ක් පිච්චෙනව කියන්නෙ. ලමයි දුසිමක් ඉන්න මනුස්සයෙක් වතුර එකතු කරනව වගේ 😂

දැන් මම දන්නව සිස්ටම් එකේ ප්‍රෙට්‍රල් බොහොම වැඩී. කියල දැන් අපි ඇනලයිස් කරක බලමු එහෙම වෙන්න තියෙනව හේතු මොනවද කියල. 😍

1.ඉන්ජෙක්ටර් ටිප්ලීක්
2.ලෝ ප්‍රෙට්‍රල් ප්‍රෙසර්
3.බෑඩ් ස්පාර්ක් ප්ලග්
4.බෑඩ් ඉග්නීශියන් කොයිල්
5.වැරදි ඩේට දෙන ඔක්සිජන් සෙන්සර්
6.එන්ජ්න් ලෝඩ් එක හරියට නොදෙන MAP සෙන්සරේ

මේ ප්‍රදාන හේතු කීපයක්.

අහ්හ්හ්.. අමතක උනා. මම තව දෙයක් හොයාගත්ත. ටිකකින් පලවෙනි සිලින්ඩර් එක තමයි වැඩ කරන්නෙ නැතුව යන්නෙ.😍

ඉන්ජෙක්ටර් කේස් එක අයින් කලා. මොකද මැශින් එකේ ටෙස්ට් කරපු නිසා. ප්‍රෙට්‍රල් ප්‍රෙසර් එකත් බාර් 3ක් තියේ. ස්පාර්ක් ප්ලග් ටික සහ කොයිල් ටික 1සහ 3 සිලින්ඩර් අතර මාරුකරා. ඒත් පලවෙනි සිලින්ඩර් එකේ වෙනසක් නෑ. MAP සක ඔක්සිජන් සෙන්සරේ ඩේටත් කිසිම අවුලක් නෑ. 😍🩵

එහෙමන් උඩ සැකකරපු හේතු ඔක්කොම අයින් කලා. දැන් එහෙමන් තියෙන්න ඕන ප්‍රදානම හේතුවක්. ඉන්ජෙක්ටර් එකක් හැමතිස්සෙම ෆුල් ඕපන් වෙලා තියෙන්න ඕන. එන්ජ්න් එකේ යතුර ඔන් කරපු වෙලාවෙ ඉදන්.. එහෙම වෙනවනම් අනිවාර්යයෙන් ඒ ඉන්ජෙක්ටර් එක පලවෙනි සිලින්ඩරේ. ඉන්ජෙක්ටර් එක වෙන්නත් ඕන. 😍

දැන් කොහොමද ඒක බලන්නෙ.

ඉන්ජෙක්ටර් එකට වයර් දෙකයි එන්නෙ. එකක් ඩිරෙක් පොසිටිව් අනික. පල්ස් නෙගටිව් එකක්. මේ පල්ස් නෙගටිව් එකෙන් තම. ඉන්ජෙක්ටර් එක ඇරිල තියෙන කාලය තීරණය කරන්නෙ. 😍 පොසිටිව් සප්ලයි තුණ OK දැන් බලමු නෙගටිව් පල්ස් එක. ඉග්නීශියන් ඔන් එකේ තියෙද්දි. නෙගටිව් පල්ස් එකක් ඉන්ජෙක්ටර් තුනෙන් එකකටවත් කිසිම හේතුවක් මත එන්න බෑ. එහෙම ආවොත් ඉන්ජෙක්ටර් එක ඕපන් වෙලා. සිලින්ඩර් එක ඇතුලට ප්‍රෙට්‍රල් නිදහස් කරනව. 3 බැලුව අවුලක් නෑ. 2 බැලුව අවුලක් නෑ පින්වත. 1 බැලුව අවුලක් තියේ පින්වත 😔😔 යතුර ඔන් කලත් ඕෆ් කලත් නෙගටිව් සප්ලයි එකක් ඇවිල්ලමයි තියෙන්නෙ. පලවෙනි ඉන්ජෙක්ටර් එකට 😂 ඉතින් වාහනේ යතුර ඔන් කරපු වෙලාවෙ ඉදන් මූ ප්‍රෙට්‍රල් විදගෙනම ඉන්නව. වික්ටෝරියා වේල්ල ඇරිය වගේ. 😁 විනඩි 15න් ටැංකිය හිස් 😁😁😁😁 ඔන්න ලෙඩේ තියෙන තැන හොයාගත්ත.

දැන් ඕක වෙන්න හේතු දෙකක් තියෙනව

1. එන්ජ්න් කන්ට්‍රෝල් මොඩියුල් එක ඉන්ටර්නල් ශෝට් එකක් නෙගටිව් සප්ලයි එකත් එක්ක.(ඔහේලට තේරෙන විදියට කිව්වොත්. ඉන්ජෙක්ටර් එකේ නෙගටිව් පල්ස් ලයින් එක ECM ඇතුලෙන් - එකක් එක්ක. හොර රහසේම සම්බන්දයක් පටන් අරන් 😂)

2. නෙගටිව් පල්ස් සිග්නල් එක බොඩිග්‍රවුන්ඩ් ශෝට් ර්කක්(ඔහේලට තේරෙන විදියට. ECM එකෙන් පල්ස් සිග්නල් එක අරන් එන වයර් එක ECM එලියට ආවට පස්සෙ. වාහ්නේ එලියෙ තියෙන බොඩිය එක්ක. අනියම් සම්බන්දයක් පටන් අරන් 😂)

එක්කො ECM එකේ අවුලක් නැත්තම් වයර් එක ශෝර්ට්. දැන් මේ දෙකෙන් මොකක්ද කියල හොයාගත්තෙ මෙහෙමයි.

ගැලෙව්ව ECM එක ගාවින් කනෙක්ට් වෙලා තියෙන මේන් ශොකට් එක සහ 1.2.3 කියන ඉන්ජෙක්ටර් ශොකට් තුන. (දැන් මේ අනියම් සම්බන්දතාව අල්ලන්නයි යන්නෙ 😂)

බැලුව ECM එක ගාව ඉදන් පලවෙනි ඉන්ජෙක්ටර් එකේ පල්ස් සිග්නල් එක දෙන වයර් එකේ කනෙක්ටිවිටි. බීප් ටෝන් එකක් සමග එයා හොදයි. ආයෙත් බැලුව පලවෙනි ඉන්ජෙක්ටර් එකේ පල්ස් ලයි එකත් එක්ක බැටරි - වලට කනෙක්ටි විටි. මෙන්න බොලේ නැවත්ත් බීප් ටෝන් එකක් ඔන්න බඩු මාට්ටු😂

පලවෙනි ඉන්ජෙක්ටර් එකේ පල්ස් ලයින් එක බොඩි එකත් එක්ක ශෝට් ඒ කියන්නෙ මම 2වනියට කිව්ව කාරණෙ. ගලවල විසිකලා අනියම් සම්බන්දය තියෙන වයර් එක. අලුතෙන් වයර් එකක් දැම්ම. 😍 අනියම් සම්බන්දෙට තිත.

ඔන්න ඔහොමයි ඕවරෝල් කරන්න වෙච්ච එන්ජිම ගොඩදැම්මෙ. (උඩ ෆොටෝ එකේ අතේ තියන් ඉන්නෙ වාහනේ ECM එක පොඩ්ඩක් ගලවල විශුවල් ඉන්ස්පෙක්ශන් එකක් කරල බැලුව පේන්න අවුලක් තියෙද කියල)

අර මදුරුවන්ට තෙල් ගහන්න වගේ දුමක් ආවෙ. පත්තු නොවිච්ච ප්‍රෙට්‍රල් සයිලාන්සර් එකට ගිහින් සයිලාන්සර් එක රත් වෙද්දි බාගෙට දහනය වෙලා එලියට එන දුම. (සයිලාන්සර් එක ඇතුලෙ ඔක්සිජන් වායුව බොහොම පොඩ්ඩක් නිසා තමා එහෙම උනේ )

එහෙමනම් ආයෙත් සෙට් වෙමු Elite Car Guys - Matara 0710170061

  හදාගන්න බෑ නම් වාහනේ විකුණන්න. 😁 මල්ලි වැගන් ආර් එකක් තියෙනව විකුණන්න. හැබැයි ඒකෙ අවුලක් තියෙනව. වාහනේ පිකප් නෑ. අදින්...
19/07/2026

හදාගන්න බෑ නම් වාහනේ විකුණන්න. 😁

මල්ලි වැගන් ආර් එකක් තියෙනව විකුණන්න. හැබැයි ඒකෙ අවුලක් තියෙනව. වාහනේ පිකප් නෑ. අදින්නෙ නෑ. පොඩි කන්දකදි උනත් ලොකුවට රේස් කරන්න ඕන. මේ වගේ ප්‍රශ්න ගොඩක් තියෙනව 🥲 අපිට පුලුවන්ද මේක ගොඩදාන්න. 🤔

අයියෙ මොනවද දැන් ඉතින් ඕකට කරල තියෙන්නෙ ඔය ලෙඩේ හදන්න. 🤔

මල්ලි මේ වාහනේ විකුණන කෙනත් මේ විදියට තමයි වාහනේ අරගෙන ඇවිත් තියෙන්නෙ. එයා ඒකට. එන්ජින් ටියුනප් / ප්ලග් මාරුකරල / ගියර් ඔයිල් මාරුකරල / හයිබ්‍රිඩ් බැටරි එකේනම් ෆෝල්ට් එකක් තිබිල ඒකත් මාරුකරල / බැරිම තැන ගියර් බොක්ස් එකකුත් රීකන්ඩිශන් තියල. ඒත් ලෙඩේ එහෙමමයි. 🥲 මෙයාටත් එපාවෙලා තමා විකුණන්නෙ 😔

හැබැයි මල්ලි එක හොදක් තියෙනව ස්කෑන් කරාම ස්ටීරින් ඈන්ගල් සෙන්සර් එකේ ෆෝල්ට් එකක් විතරයි තියෙන්නෙ. එන්ජින් එක පැත්තෙ කිසිම ෆෝල්ට් එකක් නෑ 😁. මල්ලි මොකෝ කියන්නෙ ගොඩදාල දෙන්න පුලුවන්ද. 🤔

අනේ රත්තරං අයියේ අපි ඉවරයි. කියල තමා මට කියන්න වෙන්නෙ 😂 මොකද දැනටමත් ලක්ශ 3ක විතර වියදම් කරල. තාමත් ලෙඩේ හරිගිහින් නැතුව මේක විකුණද්දි. මගෙන් අහනව ගොඩ දාන්න පුලුවන්ද කියල 😂 හැබැයි අයියෙ ලේසියෙන්ම මේක වලදාන්නනම් පුලුවන් 😁

විහිලු නෙවේ මොකද කියන්නෙ මම අරන් එන්නද 😁🙏

අනේ රත්තරං අයියේ. මෙච්චර සන්නියක් නටල. මේක හදන්න බැරිඋන එකේ. මම ෆෝන් එකෙන් බලල ඕක හදන්න පුලුවන් කියන්නද 😂 විකාර කරන්නෙ නැතුව වාහනේ ගෙනාවොත් බලල දෙන්න පුලුවන්. 😁

හරි මම එහෙනම් සෙලර්‍ර්‍..... එක්ක කතාකරගෙන එන්නම්කො කිව්ව 😍

කිව්ව වගේම වාහනේ අරගෙනත් ආව ඔන්න....

මාත් ටිකක් ටිකක් බැලුව 🤔 එන්ජින් එක පැත්තෙ ෆෝල්ට් එහෙමත් නෑ ඉතින්. කියන්න විශේශ වරදකුත් නෑ. පොඩි ඇක්සිඩන්ට් එකක් වෙලා තියෙනව ඩ්‍රයිවර් සයිඩ් ඉස්සරහ.

දැන් ඉතින් එකම පිහිට ලයිව් ඩේට ඇනලයිස් නිසා. සෙන්සර් එකින් එක හෙමීට බලාගෙන ගියා. එන්ජින් එක නිකන් රේස් කරද්දිත්. රේස් වෙනව අඩුයි. වාහනේ අදින්නෙම නැති තරම්. මට මුලින්ම හිතුනෙ VVTI වෑල්ව ස්ටක් එකක්ද කියල. මොකද මේ එන්ජින් එකට කෑම් සෙන්සර් දෙකක් සහ VVTI වෑල්ව දෙකක් එනව. 🩵 ඔහොම පුලුවන් උපරිමෙන් බලාගෙන ගියා. ඒත් කිසිම තොරතුරක් නෑ. එන්ජින් එකක් වන්-ශොට් ස්ටාර්ට් වෙනව. 🙄 දැන්නම් මොලේ කරවෙලා වගේ. මේ දවස්වල අවුවත් එක්ක. 😒 නිසි පිලිතුරක් නැතුව තාවකාලිකව අදට නැවැත්තුව....

මල්ලි හදිසියක් නෑ ඔයා හෙමින් බලන්න.😍(කස්ටමර් කෙනෙක්ගෙන් ඒ වගේ වචනයක් ලැබෙනව කියන්නෙ. කියල වැඩක් නෑ. මොකද සමහර කේස් තියෙනව විනඩි 10යි. ඒත් සමහර දේවල් තියෙනව හොයාගන්න දවස් 10ක් යන.)

දැන් කරන්නෙ මොකක්ද කියල හිතාගන්න බෑ. ෆෝල්ට් මුකුත් නැතිනිසා. අපිට හිතන්න වෙන්නෙ. යම් සෙන්සර් එකකින් හෝ කිහිපයකින් දෙන විකෘර්ති සිග්නල් නිසා මෙහෙම වෙනව කියල. ආයෙත් ස්කෑනර් එකෙන් ලයිව් ඩේට බලාගෙන ගියා...

ඔන්න පොයින්ට් එකක් හමුවුණා. ඉග්නීශියන් ඇඩ්වාන්ස් කියන ලයිව් ඩේට එක. නොසැලකිය හැකි තරම් රින අගයක් යනව. 🤔 ආයෙත් ඔලුවට එන්නෙ VVTI valve. දැන් Advance Diagnostic පැත්තෙන් තමා අවසාන ගේම ගහන්න වෙන්නෙ කියල හිත හිත. (මොක්ද VVTI වෑල්ව ස්ටක් උනොත් හෝ. ටයිමින් වෙනස් උනොත් මේ වැඩේම වෙන්න පුලුවන් නිසා)

ක්‍රෑන්ක් සෙන්සර් සහ කෑම් සෙන්සර් කොරලේශන් වේව්ෆෝම් එක. ඔසිලස්කෝප් එකක් ආදාරයෙන් බලන්න තමා මගේ ප්ලෑන් B එක 😁 (මේ මාරකෙන් කොහොම හරි බේරෙන්න එපැයි)

ඔහොම හිතාගෙන ක්‍රෑන්ක් සෙන්සර් එක දිහා පොඩ්ඩක් බැලුව 😒 (කොටියම කෑමත් මදි) මෙන්න සෙන්සර් එකට වෙනම බ්‍රැකට් එකක් සෙට් කරල. සෙන්සරේ වෙනම හයි කරල 😂 ඒකත් ISG බෙල්ට් එකේ වැදිල ටිකක් ගෙවිල ( දැන් මේ කෑගන්න එපා මුලින්ම ඕක බලන්න තිබ්බ කියල. අනික ඔය සෙන්සරේ තියෙන්නෙත් යට. ෆෝල්ට් එකක්වත් නැතුව ඕක දිහා බලන්න පිස්සු නෑනේ 😁)

දැන් මේකට මොකක්ද වෙලා තියෙන්න 🤔 අර ඇක්සිඩන්ට් එකෙන් ගොඩක් වෙලාවට මෙතන සෙන්සරේ සෙට් වෙන බ්‍රැකට් එක කැඩිල ගිහිල්ල 😁 ඒ වෙනුවට තමා මෙහෙම එකක් කරල තියෙන්නෙ.

ඒකත් කමක් නෑ කියමුකෝ. ඒක තිබිච්ච හරි තැනටම හයිකරපන්කො 😂 උබලට කියන්න ඒක අලුතෙන් බ්‍රැකට් එකක් ගහල හයිකරල තියෙන්නෙ. ක්‍රෑන්ක් පුලි එකේ දැති දෙකක් වෙනස් කරල 😂😂😂 ඉතින් එන්ජින් ටයිමින් වැරදි.

වාහනේ මේ ගානටවත් ස්ටාර්ට් වෙලා ආපු එක පුදුමයි 😂

මල්ලි මොකෝ එහෙනම් වාහනේ අදින්නෙ නැත්තෙ.....🤔

මෙහෙමයි අයියෙ. ක්‍රෑන්ක් සෙන්සර් එකේ පොසිශන් එක දැති දෙකක් එන්ජින් එක කැරකෙන පැත්තට වෙනස් නිසා. එන්ජින් එක රිටාර්ඩ් දුවන්නෙ 😂 එන්ජින් low power 😂 ඉග්නීශියන් රිටාර්ඩ් කරල තමා එන්ජින් එක නොමැරී මැරි මැරි දුවන්නෙ 😁 ප්‍රෙට්‍රල් කරන්නෙ නෑ 😁

ඇයි මල්ලි එහෙනම් ෆෝල්ට් එකක් දුන්නෙ නැත්තෙ.... 🤔

කොහෙ කාට ෆෝල්ට් දෙන්නද අයියෙ. සෙන්සරේ හොදයි. වයරින් එක හොදයි. ECM එක හොදයි. අනික දැති දෙකක වෙනසක් නිසා. Crank cam කොරලේශන් ෆෝල්ට් එක ගන්නෙත් නෑ. VVTI valve වලින් ඇජෙස් කරගන්න පුලුවන් නිසා 😂

අර මාරුකරපු කෑලිවලට කොහේ සාදාරණයක් වෙන්නද මෙහෙම වෙද්දි. 😁

වාහන කැඩෙනව තමයි. හදනකොට හරියට හදන්න ඕන. නැත්තම් ලක්ශ ගණන් වලින් කෙලවිලා නවතින්නෙ. 🥲🥲

අපි අලුතෙන් බ්‍රැකට් එකක් හදල. නියමිත මෙසර්මන්ට් වලට සෙන්සර් එක ෆික්ස් කලා. එන්ජින් ලෝ පවර් සහ අනෙකුත් සියලුම එන්ජින් එකේ දෝශ නිරාකරණය උණා. 😍

කෑලි මාරුකරන්න කලින්. හරියටම ෆෝල්ට් එක ඩයග්නෝස් කරගන්න. 🩵 එහෙනම් හැමෝටම ජයවේවා...

ආ.... ඔරිජිනල් සෙන්සර් එක එන විදිය සහ වාහනේ තිබුණ විදිය අපි රෙපයාර් එකෙන් පස්සෙ. සෙන්සර් එක ෆික්ස් කරපු විදියෙ ෆොටෝස් පහලින් දාල තියෙනව.

Elite Car Guys - Matara
0710170061

11/07/2026

තෙල් කරන්නෙ නෑ කිව්ව ඒව 😁 උපරිම 10ක් 12ක් කරනව කිව්ව ඒව 😍

Elite Car Guys - Matara
0710170061

25/06/2026

#ලස්සන_පාටට_රැවටිලා_වාහනයක්_අරන්_එනව්ද 🤔 #එහෙම_නැතතම්_හරියට_චෙක්කරල_වාහනයක්_ගේනවද🤔 තීරණය ඔබ සතුයි 😁

Elite Car Guys - Matara
071017006

20/06/2026

#පාවිච්චි_කරපු_වාහනයක්_ගන්නද_ඉන්නෙ_එහෙනම්_මේ_වීඩියෝ_එක_ඔයාට 😍

වාහනේ ලස්සනට තිබුණට වැඩක් නෑ. 🥲 ඇතුලතින් හොදද කියල බලන්න පොඩි ක්‍රමයක්. මේකට වාහන ස්කෑන් කරන්න තරම් ලොකු දැනුමක් අවශ්‍ය නෑ. 😍

Dear Valued Customers,Please be informed that our workshop will be temporarily closed from 09 June to 18 June 2026 due t...
05/06/2026

Dear Valued Customers,

Please be informed that our workshop will be temporarily closed from 09 June to 18 June 2026 due to personal reasons. 😔

Thank you for your continued trust and support. ❤️
We will resume normal operations from 19 June 2026 and look forward to serving you again.🙂

ආදරණීය ගනුදෙනුකරුවන් වෙත,

පුද්ගලික හේතුවක් මත 2026 ජුනි 09 සිට ජුනි 18 දක්වා අප ආයතනය තාවකාලිකව වසා තබන බව කාරුණිකව දැනුම් දෙමු.😔

ඔබ ලබාදුන් විශ්වාසයට සහ අඛණ්ඩ සහයෝගයට ස්තූතියි. ❤️
නැවතත් ජුනි 19 සිට සාමාන්‍ය පරිදි ඔබට සේවය කිරීමට සූදානම්.🙂

Elite Car Guys - Matara
071 017 0061

26/05/2026

බොනට් එක open කරල. එන්ජින් එක දිහා බලන් ඉදල වාහන හදන්න පුලුවන්ද ? 🤔🤔

ඔව් පුලුවන් කිව්වොත් 😁

Elite Car Guys - Matara
0710170061

22/05/2026

😍

කෑලි කොච්චර මාරුකරත් හදාගන්න බැරිඋණ මිස් එක සහ එන්ජින් ලෝ පවර් කන්ඩිශන් එක 😔

ඉග්නීශියන් කොයිල් 3න මාරුකරල.😔
ස්පාර්ක් ප්ලග් තුන මාරුකරල 😔
එන්ජින් ටියුනප් එකක් කරල 😔
එන්ජින් එකේ වෑල්ව ලීක් එකක් කියල. එන්ජින් එක හදන්න වෙයි කියල 😔

ඔන්න ඔහොම තියෙද්දි. තමා Elite Car Guys - Matara අපිට කතාකරේ. මෙහෙම සිද්දියක් කියල.😔

වාහනේ චෙක්කරන්නෙ නැතුව. අපිට මුකුත් කරන්න බැරිනිසා අරන් එන්න කිව්ව. 😍

එහෙම ගෙනාපු වාහ්න්නේ...... 😁

වයර් කෑල්ලක් විතරක් තද කරල හැදුව කිව්වොත් විශ්වාස කරන්නෙ නෑ නේද 😁 ඒක නිසා පහල වීඩියෝ එක බලන්න 😍

0710170061
🤍🩵

15/05/2026

වාහනේ අදිනව අඩුයි.. 😔
මිස්ෆයර් එකක් තියෙනව...😔
100 වගේ යද්දි RPM වැඩී...😔

හැම ප්‍රශ්නෙකටම ස්කෑනර් එකේ ඩේට ඇනලයිස් කරල. හොයාගත්ත හේතුව 😍

මේ වගේ ප්‍රශ්න තියේනම් කෝල් එකක් දෙන්න.

අපි
Elite Car Guys - Matara
0710170061

https://share.google/A9scpJMUtwOhQr66i

Address

Hakmana Road
Matara
81000

Opening Hours

Monday 08:00 - 18:00
Tuesday 08:00 - 18:00
Wednesday 08:00 - 18:00
Thursday 08:00 - 18:00
Friday 08:00 - 18:00
Saturday 08:00 - 18:00

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Elite Car Guys - Matara posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share