19/06/2026
Αυτά καλό είναι να μην γίνονται…..
Ο ιδιοκτήτης του Peugeot είχε πρόβλημα με τα φρένα του αυτοκινήτου του ( τρέμουλο ) και βλέποντας ότι το σύστημα κουράζετε εύκολα αποφάσισε να αγοράσει ένα κιτ φρένων υψηλής απόδοσης.
Όταν πήγε σε κάποιο κατάστημα να του τα τοποθετήσουν του είπαν ότι τα φρένα που έχει πάρει δεν κάνουν για το αυτοκίνητο του, και του πρότειναν να του φτιάξουν ένα κάστομ κιτ με BREMBO δαγκάνες !!
Απελπισμένος από την άσχημη συμπεριφορά του συστήματος ο κύριος είπε το ναι .
Μετά από λίγο το πρόβλημα εμφανίστηκε ξανά δηλαδή έτρεμε ξανά ,και επιπλέον είχε και έντονο σφύριγμα.
Αφού τα πήραν δυο φορές στον τόρνο και το πρόβλημα εμφανιζόταν ξανά , κάποιος είπε στον κύριο για εμάς .
Αφού μου είπε όλα αυτά που σας γράφω πιο πάνω του είπα να φέρει το κιτ που είχε πάρει να δω τι θα μπορούσα να κάνω μήπως και βάζαμε αυτά που ήταν καινούργια.
Στην διαδικασία ελέγχου του συστήματος εντοπίσαμε ότι τα μουαγέ ήταν στραβά, οι βάσεις των δαγκανών φτιαγμένες κατά προσέγγιση και τακακια κου κου ρου κου 😁
Το καλύτερο;;;;;;……τα φρένα που δεν μπορούσαν να μπουν , μπήκαν και χωρίς καμία μετατροπή!!!
Κοινώς μεροκάματο,και μεροκάματο με άσχημο τρόπο γι αυτό και ο τίτλος του ποστ …😁👍
Καλό ΣΚ σε όλους και όλες από εμάς !!!!