29/10/2017
Congratulation Sébastien Ogier & Julien Ingrassia for your fifth title, and also to M-Sport team !!!👍👏👏🍾🥂
-sport
🏆🏆🏆🏆🏆 WORLD CHAMPIONS!!!
"It's been a tough year for sure but to end it like this is just incredible! Thank you so much to all the M-Sport team and to Malcolm. It was a hard job, we worked all very hard. It's amazing to be world champions with this team! It's hard to put words on it, it's been a very strong emotion at the finish line."
"Ça a été une année difficile mais la conclure comme ça, c'est juste incroyable ! Merci infiniment à toute l'équipe M-Sport et à Malcolm. C'était beaucoup de travail, on a tous travaillé très dur. C'est génial d'être champions du monde avec cette équipe ! Il est difficile de trouver les mots, l'émotion était très forte à l'arrivée."
Photo sophiegraillon.com