09/06/2026
Aquest dissabte 6 de juny a les 19.30 h, dinou alumnes de 1r d’ESO de la nostra escola han participat en el Concert de la Cantata de Gospel Sister Act, que s’ha representat al Teatre Zorrilla de Badalona, el més important de la nostra ciutat. Ho han fet genial! Cal destacar la seva alegria, valentia, saber estar, esforç per assolir un bon resultat final, la passió amb què van cantar i ballar i la seva capacitat de superació, que es va fer encara més evident amb la interpretació de les nostres quatre solistes, que es van lliurar completament a l’actuació. Van interpretar en directe parts vocals de les cançons, gens fàcils d’executar, amb una qualitat i una seguretat admirables. Van representar la nostra escola de manera excel·lent i ens van fer sentir molt orgullosos.
Una experiència enriquidora i una lliçó de vida que recordaran sempre. Impressionant! Moltes felicitats, noies i nois!