02/10/2014
Del og syntes om, og vær med i en konkurrence om et gavekort på 1000 kr.
Nu er det offentliggjort at min gamle arbejdsplads er lukket, så NU skal budskabet spredes i en bred vifte, og det er på sin plads at reklamere lidt for mig selv, så jeg kan få mine tidligere kunder og nye ud til mig, så de kan få den service de var vant til.
Kom ud til K.S.autoteknik og få bl.a følgende fordele:
Pensionist og studenter rabat 10%
Basiseftersyn fra 995 incl moms
Aircon service incl rens 850 incl moms
Dæk opbevaring pr. Sæson 150 incl moms
Fejludlæsning på alle modeller 150 incl moms
Speciale i Peugeot og Citroen
Time pris 395 plus moms
Gratis montering af pærer og viskerblade, betaler kun for delene..
Alle der deler og synes om min side hele oktober måned deltager om et gavekort på 1000 kr og alle nye og gamle kunder får 10% på HELE fakturen resten af 2014
Og som bonus hvis vi når 500 likes hæves gavekortet til 2000 kr😜😜