01/02/2025
Så er Højby Køreskole officielt lukket.
Det har været 14 fantastiske år fra jeg i december 2010 blev uddannet kørelærer til jeg efter nogle måneders tøven endelig tog mig sammen og åbnede køreskolen i august 2011
De første år var køreskolen en bibeskæftigelse - jeg havde, som nogen ved, et udmærket job, som jeg havde lidt svært ved at forlade. Det ændrede sig dog i august 2014, hvor jeg blev kørelærer på fuldtid - det har jeg aldrig fortrudt - det har været nogle fantastiske år med en perlerække af helt fantastiske elever - det har været en fornøjelse og et privilegie at få lov til at undervise jer i at køre bil og i at færdes i trafikken.
Næsten 800 elever har været igennem køreskolen - resultat:
887 teoriprøver - 753 blev bestået - beståelses-% 88,90
914 praktiske prøver -773 blev bestået - beståelses-% 84,57
Jeg glæder mig nu til at slappe af, og få mere tid til nogle andre ting. I ønskes alle det bedste i fremtiden. Kør ordentligt og pas på jer selv og de andre.
De bedste hilsner
Lars 😀