08/04/2026
Så er det senere i dag, at vi trækker vinderne af vores konkurrence. 👌🤞
Vi er desværre opmærksomme på at der er lavet en kopi side, og der er sendt besked direkte til alle som har deltaget om at de er udtrukket som vinder. 😥
Vi har ikke noget med dette at gøre og vores side er heller ikke blevet hacket.
Vi skal gøre opmærksomme at I ikke må trykke på linket og udfylde oplysninger omkring dankort mv.👎
Vi kommer til at kontakte vinderne direkte på Messenger og gavekort kan hentes herude på værkstedet fra i morgen 🤗
PÅSKEKONKURRENCE! 𝗩𝗜𝗡𝗗 𝗘𝗧 𝗚𝗔𝗩𝗘𝗞𝗢𝗥𝗧 𝗣𝗔̊ 𝟯𝟬𝟬,- 𝗧𝗜𝗟 𝗜𝗦 𝗦𝗔𝗟𝗢𝗡𝗘𝗡 🐣🍦🍨
Jeppe har fået fingrene i lækker is fra den lokale isbutik, Is Salonen, og I skal naturligvis også forkæles med en konkurrence 🥰
Vi udlodder i alt 𝟯 𝗴𝗮𝘃𝗲𝗸𝗼𝗿𝘁 𝗮́ 𝟯𝟬𝟬 𝗸𝗿. 𝘁𝗶𝗹 𝗜𝘀 𝗦𝗮𝗹𝗼𝗻𝗲𝗻, og trækker de 3 heldige vindere onsdag d. 8. april 2026 🎈🎉
Du deltager i konkurrencen på én af følgende måder:
👉 Fortæl os, hvem du vil spise lækre is med
👉 REAGÉR på dette opslag (👍😆❤️️😓😲🙁)
Så er du med i lodtrækningen d. 8. april 🥁
Vi glæder os til at høre, hvem du skal spise forårets bedste is med? 🤤🍦
Denne konkurrence er på ingen måde sponsoreret, støttet, administreret af eller forbundet med Facebook og Meta.