15/06/2026
1, 2, 3… GIVEAWAY 🎁🥳
Solen skinner altid på en vinder – og det kan blive dig, hvis du gør som Mads siger i videoen! 🫶🏻
For at deltage skal du skrive i kommentarfeltet:
1. Hvad du bedst har kunnet lide ved det seneste års Mandag med Mads
2. Hvad du har savnet eller vil have anderledes
3. Hvad du gerne vil se mere af 👀
Du deltager om præmien, som består af en Park Solar og en fancy flaske vin 🍷
Vinderen trækkes i næste uges Mandag med Mads og kontaktes direkte af Camilla via privat besked. Konkurrencen slutter ved udsendelsens start på næste Mandag med Mads.
Konkurrencen er hverken sponsoreret, støttet, administreret af eller forbundet med Facebook eller Instagram. Deltagere skal være fyldt 18 år for at kunne modtage præmien, da den indeholder alkohol.