Manuel.Heider Photos

Manuel.Heider Photos For more Informations [email protected]

First of all
Thanks for visting our channel and watching our videos, we appreciate it and we are open to critics ;)

Sooo... we just started carspotting and hope to get better and better, the team (which includes a friend and me) loves cars since we can walk- haha, that's true! We never thought about taking photos and taping vids if we see some awesome rides some years ago, but since this year, w

e are totally into carspotting and are going to tape every exotic car, we'll spot, and share it with you! Our videos show a little selection of a range from old nice V8 muscle cars to V8 exotics like the Audi R8 and sportscars like Aston Martin and Ferrai!

Honda S2000 @ Ultrace
02/07/2024

Honda S2000 @ Ultrace

Sollten wir hier auch wieder aktiver werden ?
10/05/2020

Sollten wir hier auch wieder aktiver werden ?

Auch mal wieder was zwar vom Handy aber gutEiner von Paar schicken Luftgekühlten Fahrzeugen die am Sonntag auf dem Treff...
06/04/2015

Auch mal wieder was zwar vom Handy aber gut

Einer von Paar schicken Luftgekühlten Fahrzeugen die am Sonntag auf dem Treffen da waren ...

VAG Gentlemen

Really nice Passat B7 owned by VAG Gentlemen
04/01/2015

Really nice Passat B7 owned by

VAG Gentlemen

Die Dunkle Seite von Janina´s  low Up! VAGcultLowFactory
03/01/2015

Die Dunkle Seite von Janina´s low Up!

VAGcult
LowFactory

Domenic ´s cooler Rapido gemacht von Fitz Tuning !STREETECAirride by Streetec
03/01/2015

Domenic ´s cooler Rapido gemacht von Fitz Tuning !

STREETEC
Airride by Streetec

Tronventador 2013 in London!
03/01/2015

Tronventador 2013 in London!

Mein 2er erkundet Deutschland! Manuel.Heider Photos
03/01/2015

Mein 2er erkundet Deutschland!

Manuel.Heider Photos

Ich wünsche euch allen einen guten Rutsch ins neue Jahr und ein erfolgreiches Jahr für alle !
31/12/2014

Ich wünsche euch allen einen guten Rutsch ins neue Jahr und ein erfolgreiches Jahr für alle !

  -Mk2What is your favourite side? VAGcult
29/12/2014

-Mk2
What is your favourite side?

VAGcult

Merry X-Mas to all of you !VAGcult
24/12/2014

Merry X-Mas to all of you !

VAGcult

Adresse

Dieburg
64807

Benachrichtigungen

Lassen Sie sich von uns eine E-Mail senden und seien Sie der erste der Neuigkeiten und Aktionen von Manuel.Heider Photos erfährt. Ihre E-Mail-Adresse wird nicht für andere Zwecke verwendet und Sie können sich jederzeit abmelden.

Service Kontaktieren

Nachricht an Manuel.Heider Photos senden:

Teilen