12/06/2026
D'Gsundheit u ds Wohlbefinde vo üsne Mitarbeitende liege üs sehr am Härze. Damit mier üsem Team meh Erholigs- und Usglichszit chöi ermügleche, bliebt üsi Wärchstatt im Juli und im Ouguscht am Fritig-Namitag zue.
Mit däm Schritt möchte mier längfrischtig sicherstelle, dass mier witerhin mit dr gwöhnte Qualität, Sorgfalt u Motivation für euch chöi da si.
Mier danke öich fürs Verständnis und öii Understützig 💙