02/11/2021
Hei alle sammen,
Da er vi landet litt etter et fantastisk arrangement Oslo motorshow.
Kan virkelig anbefales på det sterkeste å reise inn å oppleve denne helt utrolige bilmessen.
Vi var så utrolig heldige å fikk invitasjon til å inn å kjøre der i år, å for å lage litt liv. Å det er noe vi virkelig satt pris på. 🥰🥰
Så stor takk til richard olsen og tveit Nordby for muligheten.
Så til det som er litt mer vemodige,
Vi har dessverre tatt en avgjørelse om å legge hjelmen på hylla for denne gang. 🥺
Drifting har vært en stor del av livet mitt i 14 år ca nå, å nå som barna mine vokser til å blir større, har jeg veldig lyst til å bruke denne tiden på dem å min familie framover.
Men alt i alt, så har det vært 14 fantastiske år.
jeg har møtt utrolig mange flotte mennesker å mange som er blitt mine gode venner.
Stor takk også til dere som stelte i stand en fantastisk avslutning på Oslo motorshow for meg. 💕❤️ helt sykt å få noe slikt. ❤️❤️❤️
Jeg blir nok å treffe på diverse arrangement i fremtiden.
Takk for denne gang alle sammen, å takk til alle som har fulgt meg gjennom disse årene. ❤️❤️❤️❤️
🏎🏎🏎🏎🏎
Takk også til mine sponsorer for all støtte gjennom årene. ❤️💕