19/04/2026
Aquest any serà especial per nosaltres.
Per primera vegada, estarem presents a la Fira de la Moto de Reus.
Fa setmanes que estem preparant-ho tot amb moltes ganes i esperem que vingueu a veure’ns, saludar-nos i compartir aquesta primera experiència amb nosaltres.
Ens hi deixarem la pell perquè valgui la pena.
Us hi esperem! 🏍️
__
Este año será especial para nosotros.
Por primera vez, estaremos presentes en la Fira de la Moto de Reus.
Llevamos semanas preparándolo todo con muchas ganas y esperamos que vengáis a vernos, saludarnos y compartir esta primera experiencia con nosotros.
Vamos a dejarnos la piel para que valga la pena.
¡Os esperamos! 🏍️